Hanne Kræn
ENGAGEMENT ER MIN DRIVKRAFT OG DEN GODE OPLEVELSE MIT MÅL
Som eventkoordinator er jeg med hele vejen i udviklingen af din event. Med en finger på pulsen og næse for at opsnuse de tendenser der rør sig i samfundet, er jeg rig på initiativer og smider gerne alle mine idéer på bordet. Jeg brænder for at skabe kreative og oplevelsesbaserede events med stor vægt på detaljerne.
Med et solidt overblik fungerer jeg som den idéskabende og energiske tovholder, der arbejder struktureret og sørger for at alle tråde hænger sammen i løbet af udviklingen og afviklingen af eventen. Jeg håndterer ligeså de praktiske opgaver der følger med og sørger for at kvalitetssikre enhver berøringsflade.
I 2006 besluttede jeg mig for at udleve min drøm om at starte eget firma, hvor jeg i dag koordinerer både store og mindre intime events i Aalborg og omegn. Gennem mit sideløbende job som markedsmedarbejder i Danske Bank er jeg vant til at håndtere flere opgaver på én gang og er ikke bange for at lade min nysgerrighed drive mig ud i nye spændende projekter.
Der er ingen events der er ens - så for at skabe en helstøbt oplevelse, arbejder jeg ud fra en proces, der sikrer at detaljerne, temaet og gæsterne er i fokus både før, under og efter eventen.
Der arbejdes med fem niveauer i processen og fælles for dem er, at jeg kan være med fra start til slut - fra idéfasen og planlægningen til udførelsen og den efterfølgende evaluering. Jeg kan også blot indgå i de faser af processen kunden ønsker.
En oplevelsesbaseret event involverer gæsterne - og alle de personer, og touchpoints, som gæsten er i kontakt med er centrale. Derfor arbejder jeg sammen med eksperter på områder, der kan skabe en stærk helhedsoplevelse.
Jeg brænder for detaljerne og den kreative tilgang, og ønsker at udvikle unikke events, der skaber attraktionsværdi for lokalområdet.
Eventprocessen består af følgende fem niveauer: